Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Шановні клієнти! Звертаємо вашу увагу на те, що при отриманні товару на поштовому відділенні, ви маєте можливість оглянути його перед оплатою. Претензії щодо якості товарів після оплати та отримання на пошті не приймаються. Повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки можливе лише за таких умов: - Товар має зберегти товарний вигляд (немає пошкоджень, подряпин, тріщин тощо). - Збережено всі етикетки та ярлики, якщо такі присутні. - Є чек або видаткова накладна, що підтверджує покупку. Важливо! Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Гроші за товар повертаються протягом 3 днів з моменту отримання товару продавцем. Ми цінуємо ваш час та сподіваємося на плідну співпрацю! З повагою, Адміністрація магазину
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.