Продавець Гаряча Господарка розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
286 відгуків
Те, що необхідно для вашого дому!Господарські товари!

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 09.12).

Гаряча Господарка
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0014:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (93) 268-96-08
Lifecell
+380 (99) 486-91-86
Vodafone
+380 (67) 575-30-27
Київстар
Гаряча Господарка
Іван
вул. Височана, 20, Івано-Франківськ, Україна
ghospodarka@gmail.com+380636197874+380675753027
+380 (93) 268-96-08
+380 (99) 486-91-86
+380 (67) 575-30-27

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановні клієнти! Звертаємо вашу увагу на те, що при отриманні товару на поштовому відділенні, ви маєте можливість оглянути його перед оплатою. Претензії щодо якості товарів після оплати та отримання на пошті не приймаються. Повернення товару протягом 14 днів з моменту покупки можливе лише за таких умов: - Товар має зберегти товарний вигляд (немає пошкоджень, подряпин, тріщин тощо). - Збережено всі етикетки та ярлики, якщо такі присутні. - Є чек або видаткова накладна, що підтверджує покупку. Важливо! Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Гроші за товар повертаються протягом 3 днів з моменту отримання товару продавцем. Ми цінуємо ваш час та сподіваємося на плідну співпрацю! З повагою, Адміністрація магазину

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner